czwartek, 17 lipca 2014

FIRST FASHION SHOW HERE!
TOP MODEL


Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale nie spodziewałam się, że trafie na takie wydarzenie i miałam do dyspozycji jedynie telefon.10 dni w Mielnie spędziłam we wspaniałej atmosferze, jednak niepodważalnie najciekawszym punktem tego pobytu był pokaz mody organizowany w ramach 4 sezonu programu Top Model, w której jak już pewnie wiecie biorą udział również mężczyźni. Byłam w siódmym niebie kiedy hotel wręczył mi zaproszenie na ten event! Co więcej idąc na basen spotkałam spacerującą Joannę Krupę do której mam wielki szacunek. Myślałam, że tylko na zdjęciach tak pięknie się prezentuje, jednak myliłam się, bo w rzeczywistości jest równie śliczną kobietą! Obecni tam byli też inni jurorzy: projektant Dawid Woliński, fotograf Marcin Tyszka oraz reżyserka pokazów mody Katarzyna Sokołowska. Zdziwiłam się, że to wszystko wygląda zupełnie inaczej niż w tv, masa powtórek, całość w niesamowicie szybkim tempie, ilość osób pracujących od rana do nocy, aby nagrać element jednego odcinka. Ciekawe doświadczenie dla świeżej blogerki:) 

I apologize for photos' quality in advance but I didn't expect that I will be able to take part in such an event and I have had only phone for my own usage. I spent 10 days in Mielno in the wonderful atmosphere but indisputable part of this trip was fashion show organised as one section of 4th season of Top Model show where as you probably know men are also allowed to take part in. I was in heaven when the hotel gave me an invitation for this event! What's more I was going on the swimming pool when I met walking Joanna Krupa who is very respected by me. I thought she looks wonderfully only on photos but I was wrong because in reality she is as beautiful woman! There was also the rest of jury: fashion designer Dawid Woliński, photographer Marcin Tyszka and fashion show director  Katarzyna Sokołowska. I was surprised that it looks completely different than in tv, a lot of repeats, all in tremendously fast pace, amount of people working all day to record an element of one section. It was very interesting experience for new blogger:) 


  Erstmal sorry für die Qualität der Pics aber ich habe nicht an so ein Event gedacht, also hatte ich nur mein Handy zur verfügung. 10 Tage in Mielno habe ich in einer tollen Atmosphere verbracht, aber der Höhepunkt war sicherlich die Topmodel Show, die im Ramen von der 4 Staffel organisiert wurde in der ihr bestimmt wisst, Jungs mitmachen. Ich war im siebten Himmel als das Hotel mir die Einladung schenkte! Noch mehr, als ich zum Pool ging traf ich Joanna Krupa, zu der ich großen Respekt empfinde. Ich dachte dass sie sich nur so gut auf Fotos präsentiert, jedoch täuschte ich mich denn sie sieht auch sehr gut in der Realität aus. Anwesend waren auch andere Junioren: Dawid Woliński, Marcin Tyszka und Katarzyna Sokolowska. Ich habe mich gewundert dass alles so anders war als im TV, viele Wiederholungen, alles im super-schnell Tempo, so viele Leute von Früh bis Spät die an einem Element arbeiten für nur eine Episode. Interesantes Ereignis für eine junge Bloggerin







2 komentarze:

  1. Też byłam, też byłam w Poznaniu :) było mega i też mam fotki z Krupą :) jest niesamowita !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdro ♥
    http://fcknlady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń